Friday, May 29, 2009

tagged.

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
derma.shoppin.tunaikan rukun islam.pelaburan.

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
masyaAllah. tanak la.

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
perlu dibuktikan nan terjun bengunan eh.org bodo je.

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus?
eh eh bukan blog ko.

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
ade ag eh? pasti tu yg terbaek.

6. Kalau tiada lagi hari esok?
maka hancur la harapan ntk tawen. :D:D

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
aku tumbuktumbuk muke ko.

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda-benda pelik?
tanak ah.

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
jangan la wehh. skrg gk aku nanes.

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
david archuleta. jum masok islam.

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
nyamuk nan semut.

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
ade la tu die nak pape dr aku.

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
camane plak aku bleh kene.

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
enjoy my night.

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
aku xsekuat tu.

16. Kalau anda memenangi anugerah, dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah paling popular.

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
korea la.cm dlm mygirl tu.

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
nanes je yg termampu.

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
dorg yg bermasalah, bukan saye.

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
azie. teman saye.

21 : Sekarang aku tag :
eijah.
mint
faris
anyzz.

No comments:

Post a Comment