Monday, August 17, 2009

tolong bg idea boleh?

permohonan uitm da bukak. hmm
aku kompius la wehh.
nak amek ape wehh?

tolong aku
bantu aku
aku tataw nk amek ape
*nan gaye lagu P.Ramlee

komunikasi?
komunikasi dlm ape?

satu je aku lemahh.
ade intebiu.
huarghh.

tersangat tasuke ye.
sile paham.

aku nehh dala cepat glabah.
tahape t yg aku merapu yg wt malu diri snirik t.


*dila, aku perlukan bantuan ko memandangkan ko sedang mengambil komunikasi kewartawanan.


kawankawan, tolong bg idea&&semangat kt aku.


sy rs mao amek ini:

Ijazah Sarjana Muda Pengajian Bahasa Gunaan (Kepujian) (Bahasa Inggeris Komunikasi Profesional)

ttp?

mengenai MUET sy.
tidak layak :(

4 comments:

  1. ouhh u need me 2 help u?
    hmm im taking communication now.
    kat usm mmg ada 1 communication je.
    sbb dah merangkumi journalism broadcasting n persuasive.sem 2 br kena pilih major in apa.
    aku amek persuasive n advertising.

    tgk pd minat ko la.
    ko lebih cenderung ke arah apa?

    ReplyDelete
  2. aku nk tnye, die blaja cmne eh mass communication nehh? penerbitan kewartawanan all dat tu?

    ReplyDelete
  3. kalo uitm kan aku tak sure taw sbb menurut kata lect kat usm ni uitm dia byk bahagi2 dah masscomm.

    kalo kat usm mmg ada 1 je masscomm n sem 2 baru pilih major pe.

    kewartawanan ni lebih kepada penulisan akhbar la.kalo kat usm ada akhbar sendiri so dorg akan buat berita setiap hari.cam2.

    so ko nak apply pe?ko ase ko lebih minta apa?mcm aku amek perhubungan awam plus advertising.actually nak amek broadcast utk major tp da prob sket so tukar 2.

    ReplyDelete
  4. usaha maju jaye. ngee. gudlax babe :)

    ReplyDelete