Thursday, October 29, 2009

kenangan buat aku menangis

arini, mcm biasa. masih seperti semalam.
tdo at 3am
bgn at 10am
tdo blk at 5pm
bgn at 9pm
on9 sehingga 2-3am
hm masih same.
bile nk kembali ke waktu asal?

sekarang ne, aku sedang xwape.
sedang pk ran merewang,
ttbe teringat kt kwn2 kpm
kwn2 yg kite ke bilik air, die la teman
kite xsiap keje, die la yg bising
kite xmkn, die la yg mara
kite xshat, die la yg jg
haihh sume la. aku rindu korg wehh.

*sedang melihat wajah2 ceria mereka didalam folder kenangan.
xbanyak. xckp ntk aku lepas rindu.
gamba innocent kite mase sem 1
haihh comell ;)
aku rindu korang wehh.
even la sejak2 da dok uma final sem neh, kite salo lepak same
tp kenangan dulu2 tu ttp wat aku rindu

final nt rase2 mcm nk minx gmbr2.
tp mcm mane? msti sume xbwk lappy
yeala. stakat ade 1paper. sp yg nk bwk lappy?


haihh

_____________________________________________________________
tibe2 dpt msg
u da anta report ke blm?
pelikkkkk. should be da sampai.
jangan buat pasal. nehh mesti admin la neh.
bkn jage pn surat2 yg sampai. tu aku mls pos2 neh

2 comments:

  1. tula yg xsuka anta pos. kpm nyer kerani bkn leh cy. lol

    ReplyDelete
  2. aah. eish. saket ati betol.
    ko xpela, anta by hand huhu
    selamat je kn ;))

    wlpn uma jaoh. ehem ehem ;P

    ReplyDelete